2500 TL ÜZERİ ALIŞVERİŞLERİNİZDE ÜCRETSİZ KARGO
2500 TL ÜZERİ ALIŞVERİŞLERİNİZDE ÜCRETSİZ KARGO
2500 TL ÜZERİ ALIŞVERİŞLERİNİZDE ÜCRETSİZ KARGO

İADE VE DEĞİŞİM

Ürünlerde İade Süresi Ne Kadar ?


Tugenatelier.com.tr  web sitemiz ve Whatsapp Sipariş Hattımız üzerinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade ve değişim süresi fatura tarihinden itibaren " 14 GÜN " dür.

 

İADE


Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade süresi fatura tarihinden itibaren " 14 GÜN " dür. Bu süreyi aşan talepler kabul edilemeyecek ve ürünler karşı ödemeli olarak tarafınıza geri gönderilecektir. İade işlemlerinin başlatılabilmesi için ürünleri fatura ile birlikte tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmış, ambalajı açılmış veya benzeri nedenlerle orijinalliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler, ambalajında, eksiksiz ve hasarsız olarak teslim alındığı haliyle iade edilmelidir.

 

Tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri ekibimiz tarafından kargonuz elimize ulaştıktan sonraki 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilir ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır. İade işlemlerinde tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadesi sağlanacaktır. Bu işlemler için ödeme sistemimiz üzerinden yapılan alışverişlerde ödeme yapmış olduğunuz karta tarafımıza iade için göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadeleri sağlanacaktır. Havale/EFT ödeme yöntemi ile satın alınan siparişlerde iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS ile bilgilendirme sağlanacaktır.

 

Kargonuzu İADE ETMEDEN ÖNCE WATSAPP İLETİŞİM HATTIMIZDAN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇMENİZ YETERLİ OLACAKTIR. (0561 615 10 07) Cayma hakkı kullanılan iadeler (defo harici) müşterilerimiz tarafından karşılanmaktadır. 

 

Diğer kargo firmaları ile ücret tarafınızca ödenmek şartıyla gönderilen paketler için fatura üzerinde yer alan iletişim bilgilerimizi kullanabilirsiniz.

 

 

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR

 


Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?


Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçmektedir. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;


Ürün üzerinde faliyet (etiketi koparılmadan vs..) gösterilmeden ve fatura ile birlikte tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.


Siparişimin kargo paketinin dışı deforme olmuş ve ürün/ürünler zarar görmüş ne yapmalıyım?


Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.


Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede 0561 615 10 07 iletişim numaramızdan bizi bilgilendirin.


Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü fatura üzerinde yer alan adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.


Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?


Ürün iadesi yaptığınız zaman, tarafımıza gönderdiğiniz iade talepleri ekibimiz tarafından kargonuz elimize ulaştıktan sonraki 1-3 iş günü içerisinde kontrol edilip değerlendirilir ve tarafınıza iade sürecinin başlatılması ile ilgili olarak SMS ve MAİL ile bilgilendirme sağlanacaktır. İadelerde ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti alıcılar tarafından karşılanacaktır. İşlemlerin ardından tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin ücret iadesi sağlanacaktır. Bu işlemler için ödeme sistemimiz üzerinden yapılan alışverişlerde ödeme yapmış olduğunuz karta iadeniz sağlanacaktır. Havale/EFT ödeme yöntemi ile satın alınan siparişlerde iade bilgileri (Banka Hesap Bilgileri) ile ilgili olarak işlemlerin başlatılması için SMS yada Whatsapp üzerinden ile bilgilendirme sağlanacaktır.


- Satın alınan her bir ürün, 14 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve /veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içindeki ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.


- Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı'ya iade edilmek zorundadır.


- Ödemenizi web sitemiz üzerinden kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.


- Ödemenizi web sitemiz üzerinden debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.


- Ödemenizi web sitemiz üzerinden sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 3 ile 14 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.


- %50 ve üzeri indirim uygulanmış ürünlerde iade ve değişim yapılmayacaktır. 


Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi


İade sürecinde yaşanabilecek gecikme durumunda detaylı bilgi için WhatsApp Destek hattımız (05616151007) ile iletişime geçebilirsiniz


* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

 

Satın aldığım ürünün bedenini ya da farklı bir ürünle değişimini yapabiliyor muyum?

Ürün ya da beden değişimi yapılmamaktadır. Değişim yapmak istediğiniz beden ya da ürünü web sitemizden yeniden satın alabilir ve elinizde bulunan ürünü iade olarak gönderim sağlayabilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşmiş olacaktır.